reklama

Slota tvrdí, že ho má malý, no Česi mu neveria...

Český týždenník Týden dokonca tvrdí, že v Slotovom prípade hovoríme dokonca o obrovskom nadpriemere. Majetok Jána Slotu sa podľa českého periodika pohybuje v rozmedzí sedem až osem miliárd českých korún.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (31)
Obrázok blogu

Dozvedáme sa aj to, že jeho majetok je previazaný na rodinných príslušníkov a na viacero firiem, ktoré samozrejme nikto nemenuje.

Neviem, či aj vám, ale mne to príde hlúpe, krátkozraké a ťažko uveriteľné, na jednej strane povedať, že ten a ten má majetky napísané na niekoho iného a skryté v nejakých pofidérnych, nevystopovateľných firmách a hneď jedným dychom dodať, že je to niečo medzi sedem až osem miliárd.

Neviem, ako to chápu takí profesionálni novinári, ale ja to vidím tak, že keby som niečo prepísal, napríklad na syna, tak to bude jeho a nie moje. Inak by som vnímal vyjadrenie, ktoré by tvrdilo, že majetok rodiny Slotovcov, vrátane všetkých podielov vo firmách je toľko a toľko. Samozrejme, ku všetkému by boli doložené listy vlastníctva, resp. iné nadobúdacie dokumenty.

Dôkazy typu, že ho niekto videl na jachte, alebo riadiť lietadlo, či prevážať sa v luxusnom aute, určite u rozumného človeka neobstoja.

Nikdy som pána Slotu nevolil a určite ani nebudem, ale tento článok nie je o sympatiách, či antipatiách voči jeho osobe. Ja len odsudzujem preteky napísať senzáciu za každú cenu. Keď si niekto myslí, že niečomu uverím len preto, že to je v novinách, uráža ma rovnako, ako výroky Johnyho Casha niektorých našich spoluobčanov.

Ja nepochybujem o tom, že Janko je za vodou, ale rovnako nepochybujem o tom, že len on a jeho najbližší vedia, aký ho v skutočnosti má...

Marian Sevcik

Marian Sevcik

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Namyslený mizantrop škatuľkujúci ľudí, ukrytý v maske vtipného a pohotového pohoďáka. Potrebuješ si pokecať? Nie som tu pre Teba!Som štipľavý a ironický aj pri rozhovoroch s ľuďmi, ktorých nepoznám, z čoho pramení veľa nedorozumení a urazených pohľadov. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu